Merkbekendheid

Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven

Vinted was op zoek naar nieuwe mogelijkheden om Nederland te triggeren om de Vinted-app te gaan gebruiken. Eerder bedachten we het concept ‘Clean out your closet’ gekoppeld aan specials van het RTL 4 programma Eigen Huis & Tuin Lekker Leven. Dit keer kreeg Ad Alliance de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige…

Birra Moretti x Il Dolce Far Niente

Begin 2021 heeft Heineken het merk Birra Moretti geïntroduceerd in Nederland en wilde in Q3 en Q4 iedereen bereiken met het verhaal achter het authentieke Italiaanse biermerk: ‘Il Dolce Far Niente’. Hét Italiaanse gezegde over de edele kunst van het niets doen en genieten, iets waar wij Nederlanders nog veel van kunnen leren.  Il Dolce…

Hairitage by Guhl

Vanuit het concept HAIRITAGE, dat bedacht is door Ad Alliance, produceerden wij een Tv-commercial die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl, die herinneringen triggert en de doelgroep de geur van Guhl laat herbeleven. De TVC is inmiddels goed ingewerkt en we presenteren met trots de glazende resultaten. Kijk je mee?

Smint x Love Island

Smint en Love Island: een natuurlijke fit! Smint wil graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar die online wel goed te bereiken zijn. Daardoor is een samenwerking ontstaan met één van de sterkste merken onder deze doelgroep, spot on in het dating umfeld, namelijk Love Island. Niet alleen Love Island is een sterk…