
Doritos x 24Kitchen
Iedereen in Nederland laten weten dat Doritos oneindig veelzijdig is. Dat is het doel van deze crispy samenwerking met 24Kitchen en OMD.
Iedereen in Nederland laten weten dat Doritos oneindig veelzijdig is. Dat is het doel van deze crispy samenwerking met 24Kitchen en OMD.
Introductiecampagne nieuw serum NIVEA Q10
Rad van Supergaande ‘Te Fresh Cut’ editie is een humoristisch en pakkend Online Video concept gekoppeld aan het bewezen YouTube format “Rad van Supergaande”.
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen.
Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.
Begin 2021 introduceerde Heineken het merk Birra Moretti in Nederland en wilde iedereen bereiken met het verhaal achter het authentieke Italiaanse biermerk.
Vanuit het concept ‘Hairitage’, bedacht door Ad Alliance, kwam een TV-commercial voort die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl.
Smint wilde graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar online wel goed te bereiken zijn.