
Om de Beschermende Zalf van Bepanthen in de spotlights te zetten gedurende de koude wintermaanden hebben influencers Delia Skinmaster en Kim Kötter hun volgers opgeroepen om zich aan te melden als fan.
Ze zijn aan de slag gegaan met authentieke content voor Instagram en YouTube waarbij het #bepanthenmomentje met hun kids centraal stond. Naast social content is er een brandbooster uitgezonden op televisie om kijkers deel te laten nemen aan de Fansquare activatie. Dit zorgde voor extra groot bereik. Maar liefst 316 fans hebben Bepanthen Beschermende Zalf zelf kunnen testen via Fansquare en hun ervaring hiermee gedeeld op Instagram en Facebook. Om de fan content een extra boost te geven, is de mooiste fan content geselecteerd en verspreid op de ‘lifestyle vrouw’ titels uit het digitale netwerk van Ad Alliance. Dit door middel van de social native, een impactvol display formaat waarin social media content wordt geladen.
De social media content van de influencers leverde een hoge engagement ratio op van 3,97%. Er zijn 59 GRP’s uitgeleverd voor de brandbooster, in plaats van de verwachte 50. Ook de social native scoorde boven verwachting en had een hoge CTR van 3,92%. Dit waren in totaal 39.236 clicks naar de website van Bepanthen.

Video wordt afgespeeld