Sterke influencer campagne Heinz Tomato Ketchup Zero

    • Gebruiksfrequentie vergroten
    • Nieuw product
    • Brede doelgroep bereiken
  • Branded videoserie op Instagram via reels, met selecte doorplaatsing op Tiktok + aparte edit voor eigen kanalen van het merk

  • Enorm positief sentiment vanuit de doelgroep, te zien aan de reacties

Biecht up! 

Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello Sparkle creëerde Ad Alliance het perfecte recept voor een branded video serie op Instagram! En dat zie je terug in de performance onder de volgers van de influencers.

Bekijk hier de casevideo 

Gerelateerde cases

Albert Heijn x All You Need Is Love

Mensen samenbrengen, verrassen en vooral heel veel kerstwensen vervullen. Dat was de boodschap van Albert Heijn en All You Need Is Love tijdens de feestdagen van 2021 waarmee Nederlanders vanaf 6 december in de liefdevolle kerstsferen werden gebracht.  Omdat Nederland niet kon wachten om weer écht kerst met elkaar te vieren, zijn we direct na…

Actieweek Armoedefonds bij RTL Boulevard

Coca-Cola x All You Need Is Love

In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling. Bekijk hier de magische case.