Case Rabobank

RTL Z – dat nu valt onder RTL Nieuws – is een platform dat heel goed past bij specifieke thema’s als innovatie, duurzaamheid en ondernemerschap. Onderwerpen die een-op-een passen bij de Rabobank, die graag zijn partners een platform biedt om hun stem te laten horen. Echte, unieke verhalen van ondernemers en klanten van Rabobank. Sindsdien werkt Ad Alliance met RTL Z en Rabobank samen aan het delen van inspirerende verhalen in redactionele artikelen vanuit de gedachte ‘Growing Ideas‘. Met elke 2 weken een branded artikel op RTL Z geschreven door de commerciële redactie van RTL Nieuws en als vast onderdeel van de business sectie.

Naast de artikelen zijn er korte documentaires gemaakt over duurzame innovatie, die zijn uitgezonden bij RTL Z. Hierin komen onder andere onderwerpen als wegwerplastic en databoeren aan bod. Online is aanvullend gekozen voor de inzet van display advertising, nieuwsbrief advertorials en video.

In de casevideo, hieronder te bekijken, geven we inzicht in de opzet van de samenwerking en de mooie resultaten.

Neem contact op voor meer informatie.