Ondertiteling van commercials
Fase in project: Ready to test
Uit onze onderzoeken naar ondertiteling van commercials blijkt dat dit als zeer positief wordt ervaren. Maar liefst 90% vindt het belangrijk dat reclames worden ondertiteld voor inclusiviteit. Ook leidt het tot een betere waardering van de creatie, boodschap-overdracht en een positievere merkhouding. We werken aan nieuwe automatiseringsmogelijkheden voor het ondertitelen van commercials die we graag met jullie willen testen. Neem snel contact met ons op als je hierin geïnteresseerd bent!

Brainsight
Fase in project: Ready to test
Brainsight is een AI-gedreven eyetracking tool, die voorspelt waar en hoe mensen in de eerste 3 tot 5 seconden naar jouw uiting kijken. Via deze tool kunnen we met 94% accuratesse ten opzichte van live eyetracking analyseren wat de aandacht trekt (en wat niet).
Met de inzichten uit deze tool kunnen adverteerders bijvoorbeeld bepalen:
- In hoeverre er aandacht is voor de belangrijkste boodschap
- Of het logo wordt gezien
- Of er aandacht is voor de verhaallijn
Ad Alliance heeft in samenwerking met mediabureau Dentsu een abonnement op deze tool en wil de effectiviteit en toegevoegde waarde van deze tool graag testen met adverteerders. We bieden daarom per geïnteresseerde eenmalig een test aan. Wil je hier meer over weten?
