
In vijf seconden heb je meteen de aandacht van de kijker. Billboards zijn korte sponsorvermeldingen voor of na een programma of commercial break. Met een kostenefficiënte inzet en hoge attentiewaarde uniek in zijn soort. Met billboarding profiteer je van de aandacht van de kijker, het umfeld en de populariteit van het programma. Ideaal om je merkbekendheid een boost te geven, maar tegelijkertijd ook zeer geschikt voor de introductie van een nieuw product of het verhogen van sales.
We bieden diverse inkoopmogelijkheden aan.
Met een Premium pakket of met een Sturing GRP-pakket kies je zelf de content die bij jouw campagne past. Kies je voor een Doelgroep pakket, dan wordt jouw doelgroep bereikt op een mooie selectie van passende zenders.
Op al onze billboardpakketten is het commercieel beleid van TV spot van toepassing, met uitzondering van het Premium pakket. Scroll verder voor gedetailleerde informatie per pakket. Zie het inkoopsystematiekschema voor de tariefberekening.
Let ook op de annuleringsregels voor billboarding:
- Indien de annulering meer dan 8 weken vóór de uitzenddatum plaatsvindt, is Ad Alliance gerechtigd om 25% annuleringskosten plus 21% BTW over de geannuleerde billboards in rekening te brengen;
- Indien de annulering tussen de 4 tot 8 weken vóór de uitzenddatum plaatsvindt, is Ad Alliance gerechtigd om 50% annuleringskosten plus 21% BTW over de geannuleerde Billboards in rekening te brengen;
- Indien de annulering tussen de 2 tot 4 weken vóór de uitzenddatum plaatsvindt, is Ad Alliance gerechtigd om 75% annuleringskosten plus 21% BTW over de geannuleerde Billboards in rekening te brengen;
- Indien de annulering tussen de 0 tot 2 weken vóór de uitzenddatum plaatsvindt, is Ad Alliance gerechtigd om 100% annuleringskosten plus 21% BTW over de geannuleerde Billboards in rekening te brengen.
Bekijk de showreel hieronder.

Video wordt afgespeeld