Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven
Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.
Heel Nederland bereiken met het verhaal van Birra Moretti als authentiek Italiaans biermerk.
Hugo Kennis doorgrondt in een zesdelige TV-serie de kunst van het niets doen.
Begin 2021 heeft Heineken het merk Birra Moretti geïntroduceerd in Nederland en wilde in Q3 en Q4 iedereen bereiken met het verhaal achter het authentieke Italiaanse biermerk: ‘Il Dolce Far Niente’. Hét Italiaanse gezegde over de edele kunst van het niets doen en genieten, iets waar wij Nederlanders nog veel van kunnen leren.
Il Dolce Far Niente
Om het verhaal van Birra Moretti te vertalen ontwikkelde we een TV-serie die werd uitgezonden bij twee zenders uit het Ad Alliance portfolio: 24Kitchen en RTL 4. In deze zesdelige TV-serie zie je Hugo Kennis de kunst van het niets doen doorgronden door met de kleurrijke locals uit Toscane het échte Italiaanse leven te proeven, waar uiteraard Birra Moretti niet bij mag ontbreken.
Bekijk hier de casevideo waarin Anne-Marleen je vertelt over deze mooie case en Il Dolce Far Niente.
Video wordt afgespeeld
Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.