![](https://adalliance.nl/wp-content/uploads/Visual3_Online_Nieuwsbrief_1920x1080-460x300.png)
![](https://adalliance.nl/wp-content/uploads/Visual3_Online_Nieuwsbrief_1920x1080-460x460.png)
Actieweek Armoedefonds bij RTL Boulevard
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen.
De bestaande kerstcampagne van Coca Cola: Real Magic uitrollen binnen het Ad Alliance netwerk. Coca Cola wil het kerstgevoel omarmen en richt zich hierbij op volwassenen, kinderen en tieners.
In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling.
Video wordt afgespeeld
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen.
Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.
Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello…