Video wordt afgespeeld
-
Het format Holland’s Next Top Model creëerde voor Colgate een unieke kans om de synergie tussen beauty routines en zelfvertrouwen te benadrukken. Met als doel de whitening producten van Colgate op een natuurlijke manier onder de aandacht te brengen bij de jonge doelgroep. Een doelgroep die het format van Holland’s Next Top Model als geen ander weet te bereiken.
-
We maakten gebruik van een 360-graden media-oplossing gekoppeld aan het concept ‘Behind the Smile’, welke naast het merk Colgate terug te zien is op meerdere touchpoints binnen de campagnestrategie. Hierbij vormde de in-program samenwerking middels de all-white videoshoot, welke speciaal voor Colgate gecreëerd is, de basis waarmee we lokale authentieke content creëerde. Het resultaat een Colgate-campagne, welke ingezet is binnen diverse online en offlinekanalen zoals; social media (Get Ready With Me content op de Instagram en TikTok van HTNM), DOOH, print, online video, winkelvloer (incl. acitvatie) en het Holland’s Next Top Model live event, zie mediaspin.
- Licensing
- In- Program items
- Streamspot
- Bumper Ads
- Pauze Ad
- Live event
- Social
- Kanalen
-
- Hogere bekendheid whitening producten: de bekendheid van alle Colgate Whitening producten ligt significant hoger onder kijkers (gemiddelde index 760). De campagne is dus effectief geweest in het vergroten van de productbekendheid onder kijkers.
- Groei op belangrijke merk KPI’s dieper in de funnel: merkoverweging (index 160) en –voorkeur (index 225) ligt significant hoger onder kijkers. Kijkers overwegen Colgate niet alleen meer, hun voorkeur gaat er ook vaker naar uit.
- Verbeterd merkimago: het imago van Colgate omtrent whitening producten (index 338), beauty routine (index 336) en het geven van zelfvertrouwen (index 308) zijn goed geladen onder kijkers.
Behind the smile
Colgate helpt jou om de beste én meest zelfverzekerde versie van jezelf te worden zodat je jouw dromen en ambities kan waarmaken. Colgate staat niet alleen maar voor ‘just a pretty smile’. Iets wat ook geldt voor HNTM, de modellen zijn echt personalities/ brands.
In Behind The Smile vertellen we zowel het verhaal
als de beautyroutine achter de glimlach. Een letterlijk kijkje achter de schermen , BTS! Want achter elke glimlach schuilt een verhaal. Hoe ze gekomen zijn waar ze nu in het leven staan. Hun dromen en ambities. Wat ze belangrijk vinden en wat ze aan het lachen maakt. Maar we leggen ook de focus op de beautyroutine ‘’behind the smile’’.Hoe krijg je je lach zo stralend wit.