Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven
Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.
Een opvallende, relevante en impactvolle campagne die het marktaandeel vergroot, de merkoverweging verhoogt en de merkvoorkeur versterkt.
Vanuit het door ons ontwikkelde concept Hairitage, produceerde wij een TVC die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl. En er cutdowns van de TVC ingezet op de voor de doelgroep meest selectieve kanalen binnen het Ad Alliance netwerk.
Vanuit het concept ‘Hairitage’, dat bedacht is door Ad Alliance, produceerden wij een Tv-commercial die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl, die herinneringen triggert en de doelgroep de geur van Guhl laat herbeleven. De TVC is inmiddels goed ingewerkt en we presenteren met trots de glanzende resultaten. Kijk je mee?
Bekijk hier de casevideo waarin Lauret je vertelt over deze bijzondere case.
Video wordt afgespeeld
Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.