-
Een opvallende, relevante en impactvolle campagne die het marktaandeel vergroot, de merkoverweging verhoogt en de merkvoorkeur versterkt.
-
Vanuit het door ons ontwikkelde concept Hairitage, produceerde wij een TVC die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl. En er cutdowns van de TVC ingezet op de voor de doelgroep meest selectieve kanalen binnen het Ad Alliance netwerk.
-
- De top of mind merkbekendheid is met 75% gestegen onder vrouwen 18-54 jaar
- De spontane merkbekendheid is met 42% gestegen
- De merkoverweging is gestegen van 13% nar 19%
- De merkvoorkeur is gestegen van 5% naar 8%
- De aankoopintentie is significant gestegen
- Aantal vrouwen dat Gulh lekker vindt ruiken is gestegen van 51% naar 58%
- De vrouwen die de campagne hebben gezien hebben een positiever beeld van Guhl
Herbeleef de geur van Guhl
Vanuit het concept ‘Hairitage’, dat bedacht is door Ad Alliance, produceerden wij een Tv-commercial die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl, die herinneringen triggert en de doelgroep de geur van Guhl laat herbeleven. De TVC is inmiddels goed ingewerkt en we presenteren met trots de glanzende resultaten. Kijk je mee?
Video wordt afgespeeld