Hairitage by Guhl

  • Een opvallende, relevante en impactvolle campagne die het marktaandeel vergroot, de merkoverweging verhoogt en de merkvoorkeur versterkt.

  • Vanuit het door ons ontwikkelde concept Hairitage, produceerde wij een TVC die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl. En er cutdowns van de TVC  ingezet op de voor de doelgroep meest selectieve kanalen binnen het Ad Alliance netwerk.

     

    • De top of mind merkbekendheid is met 75% gestegen onder vrouwen 18-54 jaar
    • De spontane merkbekendheid is met 42% gestegen
    • De merkoverweging is gestegen van 13% nar 19%
    • De merkvoorkeur is gestegen van 5% naar 8%
    • De aankoopintentie is significant gestegen
    • Aantal vrouwen dat Gulh lekker vindt ruiken is gestegen van 51% naar 58%
    • De vrouwen die de campagne hebben gezien hebben een positiever beeld van Guhl

Herbeleef de geur van Guhl 

Vanuit het concept ‘Hairitage’, dat bedacht is door Ad Alliance, produceerden wij een Tv-commercial die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl, die herinneringen triggert en de doelgroep de geur van Guhl laat herbeleven. De TVC is inmiddels goed ingewerkt en we presenteren met trots de glanzende resultaten. Kijk je mee?

 

 

Bekijk hier de casevideo waarin Lauret je vertelt over deze bijzondere case.

Gerelateerde cases

Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven

Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.

Birra Moretti x Il Dolce Far Niente

Begin 2021 introduceerde Heineken het merk Birra Moretti in Nederland en wilde iedereen bereiken met het verhaal achter het authentieke Italiaanse biermerk.