Hairitage by Guhl

  • Een opvallende, relevante en impactvolle campagne die het marktaandeel vergroot, de merkoverweging verhoogt en de merkvoorkeur versterkt.

  • Vanuit het door ons ontwikkelde concept Hairitage, produceerde wij een TVC die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl. En er cutdowns van de TVC  ingezet op de voor de doelgroep meest selectieve kanalen binnen het Ad Alliance netwerk.

     

    • De top of mind merkbekendheid is met 75% gestegen onder vrouwen 18-54 jaar
    • De spontane merkbekendheid is met 42% gestegen
    • De merkoverweging is gestegen van 13% nar 19%
    • De merkvoorkeur is gestegen van 5% naar 8%
    • De aankoopintentie is significant gestegen
    • Aantal vrouwen dat Gulh lekker vindt ruiken is gestegen van 51% naar 58%
    • De vrouwen die de campagne hebben gezien hebben een positiever beeld van Guhl

Herbeleef de geur van Guhl 

Vanuit het concept ‘Hairitage’, dat bedacht is door Ad Alliance, produceerden wij een Tv-commercial die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl, die herinneringen triggert en de doelgroep de geur van Guhl laat herbeleven. De TVC is inmiddels goed ingewerkt en we presenteren met trots de glanzende resultaten. Kijk je mee?

 

 

Bekijk hier de casevideo waarin Lauret je vertelt over deze bijzondere case.

Gerelateerde cases

Birra Moretti x Il Dolce Far Niente

Begin 2021 heeft Heineken het merk Birra Moretti geïntroduceerd in Nederland en wilde in Q3 en Q4 iedereen bereiken met het verhaal achter het authentieke Italiaanse biermerk: ‘Il Dolce Far Niente’. Hét Italiaanse gezegde over de edele kunst van het niets doen en genieten, iets waar wij Nederlanders nog veel van kunnen leren.  Il Dolce…

Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven

Vinted was op zoek naar nieuwe mogelijkheden om Nederland te triggeren om de Vinted-app te gaan gebruiken. Eerder bedachten we het concept ‘Clean out your closet’ gekoppeld aan specials van het RTL 4 programma Eigen Huis & Tuin Lekker Leven. Dit keer kreeg Ad Alliance de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige…