Video wordt afgespeeld
-
Vinted wilde op een laagdrempelige manier bewustzijn creëren dat elke stap telt. En mensen inspireren om meer tweedehands/gebruikte kleding te gebruiken (verkopen/kopen). Een boodschap die het merk al in meerdere landen heeft geladen.
-
- TVC
- In program
- Inhaak Billboards
- Overlay Banners
- Branded Articles
- Pauze Ad op Videoland
- Online Video
-
- Spontane merkbekendheid gestegen van 73% naar 82% (index 112)
- “Vinted vermindert zijn impact op het milieu” steeg aanzienlijk van 43% naar 53% (index 123).
- “Vinted geeft me mode-inspiratie” steeg aanzienlijk van 21% naar 29% (index 138)
- Alle items uit de commercial, billboard en in-program (inclusief de drie laatste pakken van The Masked Singer) werden te koop aangeboden op Vinted en alle opbrengsten gingen naar het WNF. We hebben hierdoor 73 items een tweede leven gegeven! Alle items in deze campagne zijn +150.000 bekeken.
Verweven in content
Voor het eerst zijn de uitingen van een Ad Alliance-campagne te zien in en rondom maar liefst zes RTL-programma’s. Onder andere in TV-commerials’s, overlay banners, items, in program momenten en billboards te zien in en rondom de content bij ‘Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven’, ‘RTL Boulevard’, ‘RTL Weer’, ‘Goede Tijden Slechte Tijden’ en ‘Oh Wat Een Jaar’. Als klap op de vuurpijl is er nog een speciale verrassing tijdens de Oud en Nieuw-special van ‘The Masked Singer’. Geraldine Kemper, Buddy Vedder en Froukje de Both zijn de RTL-gezichten van de campagne.