Video wordt afgespeeld
Voor het eerst zijn de uitingen van een Ad Alliance-campagne te zien in en rondom maar liefst zes RTL-programma’s. Onder andere in TV-commerials’s, overlay banners, items, in program momenten en billboards te zien in en rondom de content bij ‘Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven’, ‘RTL Boulevard’, ‘RTL Weer’, ‘Goede Tijden Slechte Tijden’ en ‘Oh Wat Een Jaar’. Als klap op de vuurpijl is er nog een speciale verrassing tijdens de Oud en Nieuw-special van ‘The Masked Singer’. Geraldine Kemper, Buddy Vedder en Froukje de Both zijn de RTL-gezichten van de campagne.
Meer dan
Op social hebben we meer dan 1.000.000 weergaven gerealiseerd.
bijna
met RTL Boulevard hebben we bijna 3,5 miljoen kijkers bereikt.
Vinted wilde op een laagdrempelige manier bewustzijn creëren dat elke stap telt. En mensen inspireren om meer tweedehands/gebruikte kleding te gebruiken (verkopen/kopen). Een boodschap die het merk al in meerdere landen heeft geladen.
Video wordt afgespeeld