Eye Catcher
Er zijn genoeg mooie voorbeelden te noemen waarbij retailers de sponsorsamenwerking met relevante programma’s opzoeken. Vanaf nu is het ook mogelijk om daadwerkelijk specifieke producten die gebruikt zijn in het programma in de etalage te zetten. Hiervoor hebben we de Eye Catcher ontwikkeld. Zodra de kijker van het programma op de pauzeknop drukt, komt een kleine catalogus van artikelen tevoorschijn die in die specifieke aflevering zijn gepasseerd. Wil jij dit product inzetten voor jouw merk? Neem dan contact met ons op!
Branded Strip
De Branded Strip biedt adverteerders de mogelijkheid om een hele strip op het Videoland platform te claimen. Deze strip is zichtbaar op de home-pagina en brengt unieke mogelijkheden. In de (S)AVOD-tiers (TV Gemist en de Basis tier bij Videoland) zijn nu de eerste uitingen te zien. Albert Heijn lanceerde een grootschalige campagne rondom De Paasdagen (in combinatie met familiefilms) en Magnum als aanvulling op het partnership bij Married At First Sight. Daarmee is de Branded Strip vanaf heden een volwaardig product.
Addressable TV
Addressable TV brengt het beste van twee werelden samen; het massabereik van lineaire tv en de targeting mogelijkheden van digital. Met addressable TV is het mogelijk om commercials in reguliere reclameblokken te vervangen door commercials die gericht zijn op een specifieke doelgroep, bijvoorbeeld op basis van gedrag, interesse of regio. Door de uiting aan te passen aan deze specifieke doelgroepen neemt de relevantie voor zowel de kijker als de adverteerder toe.
Voor een succesvolle addresssable campagne is het essentieel dat de doelgroep specifiek wordt aangesproken. Dit betekent dat de boodschap van de creaties worden aangepast op de specifieke getargete doelgroep. Bijvoorbeeld dat huishoudens met kinderen binnen één campagne een andere spot te zien krijgen dan huishoudens zonder kinderen. Met behulp van AI tools kan Ad Alliance helpen om binnen één campagne verschillende versies te creëren, tegen bescheiden productiebudgetten.
Addressable TV is een innovatie waar we vanuit Ad Alliance samen met VodafoneZiggo en RTL hard aan hebben gewerkt de afgelopen periode.
Lees hier meer over Addressable TV!