Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Wanneer de zomervakantie erop zit, is het tijd om terug te gaan naar school. Tijdens de back to school periode gaan veel scholieren en ouders op zoek naar nieuwe spullen ter voorbereiding op het nieuwe schooljaar. Het is een moment dat veel kansen biedt voor merken om op in te spelen. Wat kopen (ouders van) scholieren dan zoal voor het nieuwe schooljaar? Waar halen ze hun inspiratie vandaan en hoe kunnen merken hier dan op in spelen? Dit en nog veel meer interessante inzichten vind je terug in ons nieuwste back to school onderzoek. Het onderzoek is in juni 2023 uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau Dynata en richt zich op ouders met kinderen van 4 t/m 18 jaar.
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Hoe bereik je als merk succesvol kinderen tussen de 3 en 12 jaar? Ad Alliance helpt jou om op een verantwoorde manier te adverteren onder de doelgroep kids.
In hoeverre verschilt Nederland van de rest van Europa als het gaat om kijkgedrag en advertentiewaardering?