De kracht van het platform

Afstandsbediening tv

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial

Unravel Research heeft samen met Ad Alliance de waarde van aandacht voor advertenties op het grote scherm voor de verschillende platformen Videoland, YouTube en lineaire TV onderzocht middels Eye Tracking, EEG, GSR en survey.

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties

Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.

Future Session: de kracht van de combinatie

Vind hier alles over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native.

Onderzoek toont combinatiekracht van platformen in campagnes

Uit onderzoek van Albert Heijn, Memo2 en Ad Alliance blijkt dat het tonen van commercials op Videoland een effectieve aanvulling op een TV-campagne is.