De kracht van het platform

Afstandsbediening tv

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial

Unravel Research heeft samen met Ad Alliance de waarde van aandacht voor advertenties op het grote scherm voor de verschillende platformen Videoland, YouTube en lineaire TV onderzocht middels Eye Tracking, EEG, GSR en survey.

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.

TV groot effect voor nieuwe merken

Wat was de impact van de TV-campagne op belangrijke merk-kpi’s van het nieuwe merk Snuggs (menstruatie-ondergoed)?

Future Session: de kracht van de combinatie

Vind hier alles over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native.