De kracht van het platform

Hand met afstandsbediening gericht op een tv in een woonkamer

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial

Unravel Research heeft samen met Ad Alliance de waarde van aandacht voor advertenties op het grote scherm voor de verschillende platformen Videoland, YouTube en lineaire TV onderzocht middels Eye Tracking, EEG, GSR en survey.

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Het synergetische effect van video-platforms

In hoeverre versterken TV, YouTube en Videoland elkaar als het gaat om reclame-impact?

De kracht van device en platform

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial? Wij zochten dit voor je uit.

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.