Impact van billboarding

Vrouw kijkt tv met bak popcorn
Effect op merk KPI's

Hoe effectief is billboarding op merkherinnering, merkbekendheid en dieper de funnel in?

  • Het geeft een boost aan merkherinnering.
  • Daarbij maakt voor de merkherinnering en opvalwaarde de positie van het Billboard niet uit.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Effectiviteit addressable campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.

Impact van branded content

Dankzij continu onderzoek naar de effectiviteit van Sponsorhips kunnen we uitspraken doen over de impact van Branded Content op de belangrijkste merk-KPI’s.