7 mei 2021‘All You Need Is Love’ en Albert Heijn creëren een onvergetelijke Moederdag

Terug naar overzicht

In de Moederdagspecial van ‘All You Need Is Love’ gaat Robert ten Brink in samenwerking met Albert Heijn het hele land door om verwenpakketten af te leveren bij moeders die dat verdienen. Uiteraard gaat dat op de manier die we van ‘All You Need Is Love’ gewend zijn en wordt dit groots aangepakt. Van high teas tot complete fanfares en een kinderkoor; alles komt voorbij om de allerliefste moeders op ludieke wijze in het zonnetje te zetten.

De bijzondere samenwerking tussen Albert Heijn en Ad Alliance (het videosaleshuis van onder andere de titel ‘All You Need Is Love’) resulteerde in een mooie 360° campagne. Zo is de merkboodschap van Albert Heijn in alle promo’s van de ‘All You Need Is Love Moederdagspecial’ verwerkt en zal deze boodschap onlosmakelijk verbonden zijn aan de  uitzending op 8 mei. In deze Moederdagspecial gaat Robert ten Brink samen met een bezorger van Albert Heijn het hele land door om verwenpakketten af te leveren en zullen er herenigingen plaatsvinden met een mooie gedekte tafel vol verse en lekkere Albert Heijn producten.

In de winkels van Albert Heijn zijn verschillende in-store activatiematerialen geplaatst om de campagne extra onder de aandacht te brengen. Zo kunnen klanten van Albert Heijn via de in-store brievenbus hun moeder opgeven om een verwenpakket te winnen. Daarnaast is de campagne op de Social Media kanalen van Albert Heijn en ‘All You Need Is Love’ veelvuldig onder de aandacht gebracht.

Bijzonder en speciaal, zo hoort Moederdag te voelen en dat is ook precies waar Robert ten Brink en Albert Heijn in deze special voor zorgen: een Moederdag om nooit te vergeten.

Bekijk hieronder de beelden van de campagne!

‘All You Need Is Love Moederdagspecial’ wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland, een label van Banijax Benelux, en is op zaterdag 8 mei om 21:30 uur te zien bij RTL 4.