22 juli 2022Crossmediale Branded Content campagne Smint X Love Island

Terug naar overzicht

Crossmediale Branded Content campagne Smint X Love Island

Smint Social Booth x Love Island #Boostyourconfidence

 Smint en Love Island zijn geen onbekenden voor elkaar. Vorig seizoen ging Smint als eerste de samenwerking aan met deze Videoland only titel. Voor dit seizoen zijn Ad Alliance en ITV Studios Netherlands opnieuw uitgedaagd de merkwaarden van Smint op een relevante, natuurlijke en positieve manier te laden onder de jongeren-doelgroep tussen de 18 en 29 jaar. Dé jonge love-seeking doelgroep waar Love Island naadloos op aansluit en waarvoor daten én het hebben van zelfvertrouwen een belangrijk thema is.

Mirte Bodewes (Marketing Smint): ‘’Het partnership dat we vorig jaar samen gestart zijn, was erg succesvol en bewees de perfecte match tussen Love Island & Smint. We zijn aanwezig in het hart van onze beoogde doelgroep en de content ondersteunt op een natuurlijke manier onze belangrijkste merkwaarden: verfrissing & zelfvertrouwen. Want Smint geeft je naast een frisse adem, net dat beetje extra zelfvertrouwen in de zoektocht naar liefde.’’

Nieuw dit jaar is de ‘Smint Social Booth’ waarbij singles de kans krijgen om een wildcard te winnen om zo alsnog af te reizen naar de Love Island villa op Gran Canaria!
Met deze booth zoeken we de doelgroep actief op tijdens festivals én geven we singles de laatste kans op het winnen van een wildcard om dit seizoen nog mee te doen aan het grote Love Island liefdesavontuur.”

Smintfluencers Donny en Rowenna (oud Islanders) zijn de hosts op festivals en enthousiasmeren singles ter plekke om in de Smint Social Booth hun pitchclip op te nemen. Voordat de potentiële kandidaten een pitchclip opnemen, nemen ze eerst een Smintje om zichzelf een boost te geven voor het beste resultaat. Hiermee geven we de adverteerder Smint nog meer verdieping aan hun pay off: #Boostyourconfidence.

De Smint Social Booth x Love Island stond op 16 & 17 juli op het I Love Urban festival en San Blas Bloemendaal.
Ook zo benieuwd hoe het eraan toeging? Bekijk hieronder de eerste beelden!
Deze samenwerking is tot stand gekomen met de adverteerder Smint / Perfetti Van Melle, ITV Studios Netherlands, RTL & Videoland, GroupMMotion Content GroupWavemakerTigris Media en Barracuda .
Love Island Nederland/België is elke maandag t/m zaterdag exclusief te zien bij Videoland

Meer weten over deze samenwerking neem contact op met: Merel Pikart, Client Lead. Bekijk ook de casevideo