26 augustus 2021Stoov® en BenBits bouwen samen met Expeditie Robinson aan een duurzaam en plasticvrij milieu

Met de bekendmaking van alle expeditieleden is het nu écht aftellen tot de start van het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson, dat vanaf zondag 29 augustus te zien is bij RTL 4. Dit jaar is het dubbel feest, want het populaire programma zal niet één, maar twee keer per week worden uitgezonden. Elke zondag en donderdag volgen we de expeditieleden en komen we erachter wie de eilandraden overleefd, zich staande houdt tijdens de proeven en naar huis gaat met de felbegeerde titel ‘Robinson 2021’. Niet alleen de deelnemers spelen een belangrijke rol in de afleveringen van Expeditie Robinson, dit jaar krijgt het populaire programma er twee bijzondere sponsors bij.

Trotse sponsoren Expeditie Robinson

Dit jaar bouwen Stoov® en BenBits mee aan de spectaculaire afleveringen van Expeditie Robinson. Deze twee sponsoren van het programma hebben een gezamenlijk doel voor ogen, namelijk op een verantwoorde en sociale manier beter voor onszelf en de planeet zorgen. Ieder op hun eigen innovatieve manier, laden beide partijen de merkboodschappen. Met de inzet van billboards rondom de uitzendingen, cromo’s, TV-spots en streamspots vinden zij de samenwerking met het populaire familieprogramma.

Join the gum revolution

Eén van de trotse sponsoren van Expeditie Robinson is BenBits, het bedrijf dat de strijd is aangegaan om plastic te verminderen. Met de wetenschap dat kauwgom flink bijdraagt aan het aantal plastics en microplastics in de natuur, hebben zij in Nederland als eersten de natuurlijke én plasticvrije ‘BenBits’ kauwgom uitgebracht met uiteraard een plasticvrije verpakking. BenBits wilt met de frequente uitingen rondom Expeditie Robinson een jongere doelgroep bereiken om zo verder te bouwen aan een toekomst zonder plastic.

We warm people, not the planet

Ook zullen er verschillende en uiteenlopende uitingen van het merk Stoov® te zien zijn rondom de uitzendingen van Expeditie Robinson. Dit zorgt ervoor dat Nederland tijdens én na het populaire familieprogramma niet meer om de warmtekussens van Stoov® heen kan. De verwarmende kussens zijn niet alleen innovatief, comfortabel en stijlvol, maar ook duurzaam. Door het gebruik van de oplaadbare, infrarood warmtekussens creëer je je eigen microklimaat en gaat er geen energie meer verloren aan de ruimte om je heen. Dit leidt tot vermindering van de CO2-uitstoot én je energiekosten. Het sponsorschap van Expeditie Robinson helpt Stoov® haar missie, ‘we warm people, not the planet’, met een nog groter publiek te delen.

‘Expeditie Robinson’ wordt geproduceerd door SimpelZodiak, een label van Banijay Benelux, en is vanaf zondag 29 augustus tweemaal per week te zien bij RTL 4. Elke zondag om 20.00 uur en elke donderdag om 20.30 uur.