Wij zijn jouw lokale
total video-partner

Ons team

Bij Ad Alliance werken zo'n 130 mensen vanuit verschillende teams samen met uiteindelijk één doel: jouw merk sterker maken!

Ontdek ons team

Onze partners

Ons netwerk bestaat uit TV-zenders, Online Video platformenen en influencers, bekijk ze hier.

Bekijk ons netwerk

Werken bij

Ad Alliance biedt diverse kansen voor jou. Klaar voor de volgende stap? Bekijk de vacatures en solliciteer!

Bekijk onze vacatures

Wij zijn jouw lokale
total video-partner

Wil je jouw merk sterker maken? Kies dan voor video-advertising rondom brandsafe content van onze lineaire en online partners.

Over Ad Alliance 

Met de TV-zenders, online video platformen en influencers die binnen ons partner netwerk vallen bereiken we wekelijks 98% van Nederland en bieden we content voor iedere doelgroep. We werken samen met onze partners, met mediabureaus en adverteerders en de beste contentpartijen van Nederland. En natuurlijk met elkaar. Samen met zo’n 130 collega’s werken we hybride vanuit ons kantoor in Hilversum. Met ons netwerk en advertentiemogelijkheden rondom brandsafe content vertalen we jouw communicatiedoelstellingen door naar creatieve oplossingen en inspirerende cases.

Ben je benieuwd geworden en wil je meer van Ad Alliance ontdekken? Neem contact met ons op en hopelijk tot snel!

Bekijk hier ons netwerk Contact opnemen
Nieuws en onderzoek

Blijf op de hoogte 

Bekijk hier ons meest recente nieuws en onderzoek en blijf op de hoogte van wat er speelt bij Ad Alliance

Intertoys en LEGO Masters

De samenwerking heeft niet alleen geleid tot meer zichtbaarheid, maar ook tot een duidelijke versterking van de merkbekendheid én het imago van Intertoys.

RTL Nederland vanaf 1 juli 2025 onderdeel van DPG Media

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft vanmorgen bekendgemaakt dat er een vergunning wordt verleend voor de overname van RTL Nederland door DPG Media.

Bol en Kopen of Slopen

Dit jaar sloot Bol een brand partnership met het RTL 4 programma Kopen of Slopen – een samenwerking die inhoudelijk perfect aansloot bij het programma.

Impact van framesplit advertising

Frame-Split commercials worden als subtieler en prettiger ervaren binnen de kijkervaring. Vooral in een rustige visuele omgeving komt de boodschap beter over.

Meer impact met inhaak Pauze Ads

Val met de ‘inhaak Pauze Ad’ beter op bij de kijker omdat je slim inspeelt op het pauze-moment of de content die gestreamd wordt.

Ad Alliance en GroupM genereren eerste AI-inhaakbillboard mét bewegend persoon

Ad Alliance en GroupM genereren voor het eerst een hoogwaardige TV-uiting met AI mét een bewegend persoon.