Wij zijn jouw lokale
total video-partner

Ons team

Bij Ad Alliance werken zo'n 130 mensen vanuit verschillende teams samen met uiteindelijk één doel: jouw merk sterker maken!

Ontdek ons team

Onze partners

Ons netwerk bestaat uit TV-zenders, Online Video platformenen en influencers, bekijk ze hier.

Bekijk ons netwerk

Werken bij

Ad Alliance biedt diverse kansen voor jou. Klaar voor de volgende stap? Bekijk de vacatures en solliciteer!

Bekijk onze vacatures

Wij zijn jouw lokale
total video-partner

Wil je jouw merk sterker maken? Kies dan voor video-advertising rondom brandsafe content van onze lineaire en online partners.

Over Ad Alliance 

Met de TV-zenders, online video platformen en influencers die binnen ons partner netwerk vallen bereiken we wekelijks 98% van Nederland en bieden we content voor iedere doelgroep. We werken samen met onze partners, met mediabureaus en adverteerders en de beste contentpartijen van Nederland. En natuurlijk met elkaar. Samen met zo’n 130 collega’s werken we hybride vanuit ons kantoor in Hilversum. Met ons netwerk en advertentiemogelijkheden rondom brandsafe content vertalen we jouw communicatiedoelstellingen door naar creatieve oplossingen en inspirerende cases.

Ben je benieuwd geworden en wil je meer van Ad Alliance ontdekken? Neem contact met ons op en hopelijk tot snel!

Bekijk hier ons netwerk Contact opnemen
Nieuws en onderzoek

Blijf op de hoogte 

Bekijk hier ons meest recente nieuws en onderzoek en blijf op de hoogte van wat er speelt bij Ad Alliance

Love Nature nieuwe partner Ad Alliance

Vanaf 1 september wordt Ad Alliance verantwoordelijk voor de advertentieverkoop van Love Nature, onderdeel van het wereldwijde mediabedrijf Blue Ant Media.

Ad Alliance en The Walt Disney Company breiden samenwerking uit met ESPN-content op YouTube

Ad Alliance versterkt zich met ESPN Youtube-content

Vier krachtige partnerships vinden hun ultieme match met RTL-zomerhit ‘B&B Vol Liefde’

Dit seizoen hebben vier adverteerders hun ultieme match gevonden met ‘B&B Vol Liefde’, waarvan drie via Brand Licensing.

Primeur in het SAVOD-landschap: HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents

HBO Max en Ad Alliance introduceren binnen de Sport add-on van HBO Max Dynamic Ad Replacement (DAR).

Intertoys en LEGO Masters

De samenwerking heeft niet alleen geleid tot meer zichtbaarheid, maar ook tot een duidelijke versterking van de merkbekendheid én het imago van Intertoys.

RTL Nederland vanaf 1 juli 2025 onderdeel van DPG Media

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft vanmorgen bekendgemaakt dat er een vergunning wordt verleend voor de overname van RTL Nederland door DPG Media.