Ad Alliance 5 jaar in 2025!
In de laatste periode van het jaar blikken we vooruit op 2025: hét jaar waarin we 5 jaar Ad Alliance vieren. Alvast hele fijne feestdagen van Team Ad Alliance! De Engelse versie van de video bekijk je hier.
Nieuws
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van Ad Alliance
In de laatste periode van het jaar blikken we vooruit op 2025: hét jaar waarin we 5 jaar Ad Alliance vieren. Alvast hele fijne feestdagen van Team Ad Alliance! De Engelse versie van de video bekijk je hier.
Ad Alliance en CANAL+ zijn overeengekomen dat de advertentieverkoop van tv-zender FilmBox in Nederland vanaf februari 2025 via Ad Alliance verloopt.
In dit webinar leer je hoe je de impact van je campagne kunt vergroten door de combinatie van TV en streaming video (SAVOD).
De advertentieverkoop rondom alle programma’s van StukTV vindt nu exclusief plaats via Ad Alliance.
Addressable TV brengt het beste van TV en digital samen; het massabereik van lineaire tv en de targeting mogelijkheden van digital.
Mediasaleshuis Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun bestaande online- en lineaire samenwerking uit naar het SAVOD-domein.
Voor de nieuwste advertentiemogelijkheden de ‘Branded Strip’ en de ‘Eye Catcher’ wordt onder de vlag van Team Early bij Ad Alliance effect-onderzoek aangeboden.
Mediasaleshuis Ad Alliance en Paramount Global gaan samenwerken op het gebeid van de advertentieverkoop in de SAVOD-tier van SkyShowtime.
Op dinsdag 11 juni 2024 lanceerde Warner Bros. Discovery de vernieuwde streamingdienst HBO Max in Nederland.
Met de samenvoeging van de apps van RTL Nieuws, RTL Boulevard en RTL, heeft iedereen het gesprek van de dag gewoon in de broekzak met één app.
Ad Alliance, Abovo Media, Nationale Postcode Loterij en Media Solutions hebben onderzoek laten doen door DVJ Insights naar effect addressable TV-commercials.
Ad Alliance verlengt de partnerships met Paramount, the Walt Disney Company Nederland, Warner Bros, DIscovery en Ziggo Sport.
Ad Alliance breidt managementteam uit met twee nieuwe aanstellingen.: Lars Brassem en Richard Knaap.
PostcodeKanjer-campagne van de Nationale Postcode Loterij is het eerste grootschalige Addressable TV-campagne in Nederland.
DPG Media en RTL Group hebben een overeenkomst bereikt over een voorgenomen overname van RTL Nederland door DPG Media.
Ad Alliance en Fremantle starten exclusief partnership waarbij Ad Alliance de advertentieverkoop verzorgt van Fremantle’s YouTube-inventory in Nederland.
“Elke Stap Telt’ is een krachtige campagne met een sterke onderliggende boodschap opgezet door media saleshuis Ad Alliance i.s.m. Vinted en mediabureau DCMN.
De unieke doelgroep, hoge mate van aandacht en stijgende merkeffecten maakt podcast interessant voor adverteerders. Bekijk hier de mogelijkheden.
McDonald’s is hoofdsponsor van Holland’s Got Talent en zorgt samen met media saleshuis Ad Alliance en producent Blue Circle voor een onvergetelijk seizoen.
LOAVIES is dit seizoen de nieuwe fashion brand partner van het populaire dating & reality show Love Island bij Videoland.
RTL, NPO, EMG, NEP, NCP en Talpa Network hebben een convenant getekend tegen (seksueel) grensoverschrijdend gedrag
Ad Alliance deed al exclusief de verkoop van pre-, mid- en postrolls voor Dag en Nacht Media. Vanaf 2023 is het aanbod uitgebreid met sponsoring.
Op donderdag 26 januari jl. heeft de ACM mondeling laten weten dat er geen goedkeuring wordt verleend aan de fusie van RTL Nederland en Talpa Network.
Geen resultaten gevonden op ingevoerd onderwerp of titel...