Ad Alliance breidt managementteam uit met officiële aanstelling Lars Brassem en Richard Knaap

Sinds 1 januari jl. heeft Ad Alliance het managementteam uitgebreid met twee nieuwe aanstellingen. Lars Brassem heeft officieel plaatsgenomen in het managementteam als de nieuwe Sales Director. Hiermee is hij verantwoordelijk voor TV Spot, Online Video, New Business en Business Partnerships. Richard Knaap is toegetreden tot het MT in zijn rol als Head of Client Leads. Hierin is Richard verantwoordelijk voor de verkoop van onder andere Branded Content en Digital Native en weet hij met zijn team de relaties met adverteerders te versterken en nieuwe partnerships af te sluiten.

Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance, over deze uitbreiding:

“Ik ben ontzettend trots op deze toevoeging aan ons MT met twee talenten die al jaren binnen Ad Alliance actief zijn en het bedrijf en de markt door en door kennen. We geven ons eigen talent hiermee de mogelijkheid om door te groeien en onze ingeslagen koers voort te zetten. We staan voor een interessante tijd met veel ontwikkelingen, zoals de dalende lineaire kijktijd en de opkomst van nieuwe technologieën, die direct van invloed zijn op de advertentiemarkt. Ik weet zeker dat deze twee mannen met hun kennis en ervaring invulling kunnen geven aan de uitdagingen die op ons pad komen en daarnaast onze total video-strategie, innovatieprojecten en samenwerkingen versterken.”

Lars Brassem, Sales Director:

Allereerst ben ik erg blij met deze stap en dankbaar voor het vertrouwen. Ik kijk ernaar uit om samen met alle getalenteerde collega’s Ad Alliance naar de volgende fase te brengen. Een fase waarin we de samenwerking met de mediabureaus en adverteerders willen versterken en de goede samenwerking met al onze partners willen voortzetten. Door actief in te spelen op de grote interesse uit de markt in de AVOD-tier bij Videoland, onze innovatiedrang en onze sterke positie binnen het lineaire én online video-domein, heb ik al het vertrouwen in de toekomst. Het is ons doel om deze positie de komende tijd te versterken en onze relevantie te vergroten.”

Richard Knaap, Head of Client Leads:

Ik heb ontzettend veel zin om vanaf dit jaar deel uit te maken van het MT van Ad Alliance. Op die manier kan ik een sterke bijdrage leveren aan zowel de korte- als lange termijnstrategie van Ad Alliance en deze vanuit mijn rol door vertalen naar de markt. In deze interessante tijd ben ik ervan overtuigd dat een intensievere samenwerking met onze adverteerders essentieel is en we op meerdere vlakken de samenwerking moeten opzoeken. Samen met het team kijk ik er dan ook naar uit om hiermee aan de slag te gaan.”

Voltallige managementteam

Lars en Richard nemen zitting in het huidige MT naast de andere vier MT-leden; Carla der Kinderen, verantwoordelijk voor Marketing, Intelligence & Operations, het sterk kloppende kennishart van Ad Alliance, Marco Gijsen, de drijvende creatieve kracht achter de creatief-strategische afdeling ALLY, Gijs van Beek, verantwoordelijk voor Partnership Management & Innovation en daarmee alle innovaties en allianties die Ad Alliance rijk is en Chris van Wijnen, die met zijn Product-team focust op productontwikkeling rondom het sales portfolio en het technische ecosysteem dat onder het salesproces ligt. Alle MT-leden rapporteren aan Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance en CCO van RTL Nederland.

Wil je dit artikel delen?