Ad Alliance verlengt partnerships met Paramount, the Walt Disney Company, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport

Mediasaleshuis Ad Alliance start 2024 goed met de verlenging van vier belangrijke partnerships. De gesprekken over de verlenging van de individuele deals met Paramount, the Walt Disney Company Nederland, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport zijn allemaal succesvol afgerond. Daarmee is de advertentieverkoop voor de online en lineaire merken verzekerd bij Ad Alliance voor de komende jaren. Ad Alliance houdt zo de sterke alliantie in stand en deze is met de toevoeging van Rakuten en Fremantle het afgelopen jaar alleen maar omvangrijker geworden.

Gijs van Beek, Director Partnerships, Ad Alliance: “Een krachtige alliantie valt of staat met het hebben van sterke partners en goede samenwerkingen. Deze partners vormen vanaf de start de backbone van Ad Alliance, daarom zijn we trots dat we deze vier partnerships verlengd hebben.”

Wil je dit artikel delen?

Gerelateerde artikelen

Brand Partnership LOAVIES X LOVE ISLAND – it’s a love match!

LOAVIES is dit seizoen de nieuwe fashion brand partner van het populaire dating & reality show Love Island bij Videoland.

Ad Alliance en Vinted lanceren unieke campagne: ‘Elke Stap Telt’

“Elke Stap Telt’ is een krachtige campagne met een sterke onderliggende boodschap opgezet door media saleshuis Ad Alliance i.s.m. Vinted en mediabureau DCMN.

Ad Alliance en Dag en Nacht breiden samenwerking verder uit

Ad Alliance deed al exclusief de verkoop van pre-, mid- en postrolls voor Dag en Nacht Media. Vanaf 2023 is het aanbod uitgebreid met sponsoring.