Ad Alliance verlengt partnerships met Paramount, the Walt Disney Company, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport

Robin van den Broek
16 januari 2024

Mediasaleshuis Ad Alliance start 2024 goed met de verlenging van vier belangrijke partnerships. De gesprekken over de verlenging van de individuele deals met Paramount, the Walt Disney Company Nederland, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport zijn allemaal succesvol afgerond. Daarmee is de advertentieverkoop voor de online en lineaire merken verzekerd bij Ad Alliance voor de komende jaren. Ad Alliance houdt zo de sterke alliantie in stand en deze is met de toevoeging van Rakuten en Fremantle het afgelopen jaar alleen maar omvangrijker geworden.

Gijs van Beek, Director Partnerships, Ad Alliance: “Een krachtige alliantie valt of staat met het hebben van sterke partners en goede samenwerkingen. Deze partners vormen vanaf de start de backbone van Ad Alliance, daarom zijn we trots dat we deze vier partnerships verlengd hebben.”

Wil je dit artikel delen?

Gerelateerde artikelen

Persbericht

Vier krachtige partnerships vinden hun ultieme match met RTL-zomerhit ‘B&B Vol Liefde’

Dit seizoen hebben vier adverteerders hun ultieme match gevonden met ‘B&B Vol Liefde’, waarvan drie via Brand Licensing.

Persbericht

Love Nature nieuwe partner Ad Alliance

Vanaf 1 september wordt Ad Alliance verantwoordelijk voor de advertentieverkoop van Love Nature, onderdeel van het wereldwijde mediabedrijf Blue Ant Media.

Persbericht

Ad Alliance sluit exclusieve samenwerking met Fremantle voor advertentieverkoop YouTube-inventory in Nederland

Ad Alliance en Fremantle starten exclusief partnership waarbij Ad Alliance de advertentieverkoop verzorgt van Fremantle’s YouTube-inventory in Nederland.