De kracht van...Content

Terug naar overzicht

Samen verder gaan

We investeren veel in content en dat zie je terug in ons succes. De overall kijktijd daalt maar ons aandeel neemt toe. Dat is een mooi resultaat. In onderstaande video zie je  succesvolle nieuwe formats voorbij komen, zoals The Masked Singer (finale was best bekeken RTL programma sinds 2003), B&B Vol Liefde (de zomerhit van 2022, iedere dag bijna een miljoen live kijkers) en De verraders (verkocht aan het buitenland). Stuk voor stuk hele succesvolle nieuwe titels waar je als adverteerder op kunt aansluiten. Juist over nieuwe formats wordt veel gesproken en geschreven. Nieuwe formats kunnen hypes worden waardoor iedereen het wil zien en kunnen meepraten. Dus mocht je op zoek zijn naar veel rumour around the brand; stap dan in op het succes van een nieuwe format.

Ons grote netwerk levert het bereik dat nodig is, of het nu gaat om massabereik of heel selectief bereik, of om een jong of ouder profiel. Ons brede portfolio maakt dat we alle producten in huis hebben die passen bij de doelstellingen van onze klanten. Bovendien kunnen we campagnes zelfs helemaal bedenken, uitwerken én produceren. Daar hebben we binnen Ad Alliance een speciaal team voor: ALLY. Zij helpen adverteerders op te vallen bij de juiste doelgroepen, of het nu gaat om grote of kleine campagnes, single of crossmedia. Lees meer over Ally.

Bekijk hieronder de video over onze content in 2022:

Lees meer over de kracht van Content in onze cases

Meer inspiratie

Bolletje

Fisherman’s Friend

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek

Impact van branded content

Ad Alliance doet continue effectonderzoek naar de sponsoring van programma's. Met die uitkomsten kunnen...

Bekijk ook deze gerelateerde producten.

Digital Native

Digital Native sluit naadloos aan bij de omgeving van de website, app of social platform waar deze wordt geplaatst. Hierdoor wordt jouw boodschap gezien...

Branded content TV

Met de inzet van TV branded content werk je op een onderscheidende, natuurlijke manier aan jouw naamsbekendheid of merkvoorkeur.

Ja, ik wil exclusief op de hoogte gehouden worden van alles wat er speelt rondom de content van Ad Alliance!

Mail ons