-
- Ontwikkel een branded content partnership met RTL Boulevard voor een donatie-actieweek.
- Fondsenwerving realiseren om minimaal 7000 kinderen aan schoolspullen te helpen.
- Bekendheid realiseren voor het Armoedefonds en het werk en initiatieven van hulporganisaties meer zichtbaar maken.
-
- In program
- Billboarding
- Brand promotions
- Scribe
- Online content RTL Boulevard
- Socials
- Licensing
-
On air
- Met de vijf uitzendingen van RTL Boulevard hebben we bijna 3,5 miljoen kijkers in de doelgroep 6+ bereikt, in de uitzendingen waren de volgende elementen te zien, de visuals, 4 reportages, 4 rundowns, 1 recap en regelmatig per uitzending de scribe en oproep door Bridget en Luuk.
Digitaal
- Meer dan 6.500 contentstarts voor de videos op RTL Boulevard, waarbij de video over de reportage van het MUP het best bekeken is.
Op social hebben we meer dan 1.000.000 weergaven gerealiseerd.
Merk
- We hebben 13.697 rugzakken opgehaald ter waarde van €50,-
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen. Concreet doel: 7.000 Rugzakken vullen! Via on-air, online en social promotie wordt bekendheid voor het Armoedefonds en het doel gerealiseerd en wordt de doelgroep aangesproken om via een donatie bij te dragen. In program zorgen Bridget, Luuk en ervaringsdeskundige Alex van Keulen aan de desk voor dagelijkse aandacht voor het doel. Aangrijpende items en run-downs betrekken de kijker om hen te activeren om te doneren.
Video wordt afgespeeld