Albert Heijn x All You Need Is Love

  • Een campagne die aansluit bij het AH kerstthema en de TVC.

  • Een branded content campagne bestaande uit korte All You Need Is Love Specials die de TVC en de bredere kerstcampagne van Albert Heijn ondersteunen.

    • De samenwerking heeft meer dan 10 miljoen mensen bereikt
    • De All You Need Is Love Kerstspecial wordt goed beoordeeld
    • De sponsoring heeft er voor gezorgd dat AH nog meer werd gezien als “dé supermarkt voor de Kerst”

Kleine Kerstverhalen 

Mensen samenbrengen, verrassen en vooral heel veel kerstwensen vervullen. Dat was de boodschap van Albert Heijn en All You Need Is Love tijdens de feestdagen van 2021 waarmee Nederlanders vanaf 6 december in de liefdevolle kerstsferen werden gebracht.

Omdat Nederland niet kon wachten om weer écht kerst met elkaar te vieren, zijn we direct na Sinterklaas gestart met de mini spin-offs van het bekende programma All You Need Is Love: de ‘All You Need Is Love’ Kleine Kerstverhalen. Met Albert Heijn als leverancier voor een liefdevolle kerst werden families verrast met een bijzonder samenkomen met als klap op de vuurpijl een dubbel verrassingsitem op 24 december.

 

Bekijk hier de casevideo waarin Dyonne je vertelt over deze mooie case.

Gerelateerde cases

Coca-Cola x All You Need Is Love

In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling. Bekijk hier de magische case.

Sterke influencer campagne Heinz Tomato Ketchup Zero

Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello…

Smint x Love Island

Smint en Love Island: een natuurlijke fit! Smint wil graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar die online wel goed te bereiken zijn. Daardoor is een samenwerking ontstaan met één van de sterkste merken onder deze doelgroep, spot on in het dating umfeld, namelijk Love Island. Niet alleen Love Island is een sterk…