Coca-Cola x All You Need Is Love

  • De bestaande kerstcampagne van Coca Cola: Real Magic uitrollen binnen het Ad Alliance netwerk. Coca Cola wil het kerstgevoel omarmen en richt zich hierbij op volwassenen, kinderen en tieners.

    • Kick-off van de kerstcampagne bij RTL Boulevard
    • Coca Cola ident spots
    • Billboards, cromo’s en pauze ads bij the Christmas Channel in de december periode: RTL 8
    • Overlay banners bij de RTL 8 kerstfilms
    • In program bij de All You Need Is Love Kerstspecial bij RTL 4
    • 62% van de kijkers wist dat Coca Cola sponsor is van All You Need Is Love
    • De campagne heeft 2 miljoen mensen binnen de doelgroep (HHV 25-54 jaar) bereikt
    • Identspots:
      • doelstelling: 90,6 GRP
      • resultaat: 106,5 GRP
    • Overlay banners
      • doelstelling: 45,3 GRP
      • resultaat: 74 GRP

Een magische case

In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling.

Bekijk hier de casevideo waarin Marco je meeneemt in deze magische case!

Gerelateerde cases

Albert Heijn x All You Need Is Love

Mensen samenbrengen, verrassen en vooral heel veel kerstwensen vervullen. Dat was de boodschap van Albert Heijn en All You Need Is Love tijdens de feestdagen van 2021 waarmee Nederlanders vanaf 6 december in de liefdevolle kerstsferen werden gebracht.  Omdat Nederland niet kon wachten om weer écht kerst met elkaar te vieren, zijn we direct na…

Smint x Love Island

Smint en Love Island: een natuurlijke fit! Smint wil graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar die online wel goed te bereiken zijn. Daardoor is een samenwerking ontstaan met één van de sterkste merken onder deze doelgroep, spot on in het dating umfeld, namelijk Love Island. Niet alleen Love Island is een sterk…

Actieweek Armoedefonds bij RTL Boulevard