Coca-Cola x All You Need Is Love

  • De bestaande kerstcampagne van Coca Cola: Real Magic uitrollen binnen het Ad Alliance netwerk. Coca Cola wil het kerstgevoel omarmen en richt zich hierbij op volwassenen, kinderen en tieners.

    • Kick-off van de kerstcampagne bij RTL Boulevard
    • Coca Cola ident spots
    • Billboards, cromo’s en pauze ads bij the Christmas Channel in de december periode: RTL 8
    • Overlay banners bij de RTL 8 kerstfilms
    • In program bij de All You Need Is Love Kerstspecial bij RTL 4
    • 62% van de kijkers wist dat Coca Cola sponsor is van All You Need Is Love
    • De campagne heeft 2 miljoen mensen binnen de doelgroep (HHV 25-54 jaar) bereikt
    • Identspots:
      • doelstelling: 90,6 GRP
      • resultaat: 106,5 GRP
    • Overlay banners
      • doelstelling: 45,3 GRP
      • resultaat: 74 GRP

Een magische case

In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling.

Bekijk hier de casevideo waarin Marco je meeneemt in deze magische case!

Gerelateerde cases

Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven

Dit keer kregen we de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige mediamix met speciale en verdiepende content optimaliseert.

Smint x Love Island

Smint wilde graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar online wel goed te bereiken zijn.

Albert Heijn x All You Need Is Love

Albert Heijn en All You Need is Love brachten mensen samen tijdens de feestdagen van 2021, het doel was elkaar te verrassen en veel kerstwensen te vervullen.