-
De bestaande kerstcampagne van Coca Cola: Real Magic uitrollen binnen het Ad Alliance netwerk. Coca Cola wil het kerstgevoel omarmen en richt zich hierbij op volwassenen, kinderen en tieners.
-
- Kick-off van de kerstcampagne bij RTL Boulevard
- Coca Cola ident spots
- Billboards, cromo’s en pauze ads bij the Christmas Channel in de december periode: RTL 8
- Overlay banners bij de RTL 8 kerstfilms
- In program bij de All You Need Is Love Kerstspecial bij RTL 4
-
- 62% van de kijkers wist dat Coca Cola sponsor is van All You Need Is Love
- De campagne heeft 2 miljoen mensen binnen de doelgroep (HHV 25-54 jaar) bereikt
- Identspots:
- doelstelling: 90,6 GRP
- resultaat: 106,5 GRP
- Overlay banners
- doelstelling: 45,3 GRP
- resultaat: 74 GRP
Een magische case
In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling.
Video wordt afgespeeld