-
- Gebruiksfrequentie vergroten
- Nieuw product
- Brede doelgroep bereiken
-
Branded videoserie op Instagram via reels, met selecte doorplaatsing op Tiktok + aparte edit voor eigen kanalen van het merk
-
Enorm positief sentiment vanuit de doelgroep, te zien aan de reacties
-
Biecht up!
Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello Sparkle creëerde Ad Alliance het perfecte recept voor een branded video serie op Instagram! En dat zie je terug in de performance onder de volgers van de influencers.
Bekijk hier de casevideo
Video wordt afgespeeld
Gerelateerde cases
Smint x Love Island
Smint en Love Island: een natuurlijke fit! Smint wil graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar die online wel goed te bereiken zijn. Daardoor is een samenwerking ontstaan met één van de sterkste merken onder deze doelgroep, spot on in het dating umfeld, namelijk Love Island. Niet alleen Love Island is een sterk…
Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven
Vinted was op zoek naar nieuwe mogelijkheden om Nederland te triggeren om de Vinted-app te gaan gebruiken. Eerder bedachten we het concept ‘Clean out your closet’ gekoppeld aan specials van het RTL 4 programma Eigen Huis & Tuin Lekker Leven. Dit keer kreeg Ad Alliance de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige…