Smint x Love Island
Smint wilde graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar online wel goed te bereiken zijn.
Branded videoserie op Instagram via reels, met selecte doorplaatsing op Tiktok + aparte edit voor eigen kanalen van het merk
Enorm positief sentiment vanuit de doelgroep, te zien aan de reacties
Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello Sparkle creëerde Ad Alliance het perfecte recept voor een branded video serie op Instagram! En dat zie je terug in de performance onder de volgers van de influencers.
Video wordt afgespeeld
Smint wilde graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar online wel goed te bereiken zijn.
In samenwerking met mediabureau UM, werd Ad Alliance in 2021 uitgedaagd om nóg meer magie aan de Coca-Cola Real Magic kerstcampagne toe te voegen.