Sterke influencer campagne Heinz Tomato Ketchup Zero

    • Gebruiksfrequentie vergroten
    • Nieuw product
    • Brede doelgroep bereiken
  • Branded videoserie op Instagram via reels, met selecte doorplaatsing op Tiktok + aparte edit voor eigen kanalen van het merk

  • Enorm positief sentiment vanuit de doelgroep, te zien aan de reacties

Biecht up! 

Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello Sparkle creëerde Ad Alliance het perfecte recept voor een branded video serie op Instagram! En dat zie je terug in de performance onder de volgers van de influencers.

Bekijk hier de casevideo 

Gerelateerde cases

Smint x Love Island

Smint wilde graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar online wel goed te bereiken zijn.

Coca-Cola x All You Need Is Love

In samenwerking met mediabureau UM, werd Ad Alliance in 2021 uitgedaagd om nóg meer magie aan de Coca-Cola Real Magic kerstcampagne toe te voegen.

Actieweek Armoedefonds bij RTL Boulevard

Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen.