Veel op je bord

Bekijk hier de casevideo van deze campagne

  • Naast de TV campagne een influencer campagne opzetten die de doelgroep (18-64 jaar) inspireert op welke manieren de Iglo-producten gebruikt kunnen worden.

    • Branded stories, postst en reels op Instagram binnen het influencer netwerk van Hello Sparkle
    • 1,3 miljoen social views
    • Hoge reclameherinnering (83%)
    • Mooie beoordeling van de campagne met rapportcijfer 7,4
    • Goede brandfit: 79% vindt de samenwerking goed passen bij de producten van Iglo
    • Sterk op merkoverweging: 92%: wil de producten van Iglo proberen

Je kent het wel, soms heb je gewoon veel op je bord. That's life!

Begin 2024 staken Iglo en Ad Alliance opnieuw de koppen bij elkaar. Naast een grootschalige TV campagne, zetten zij samen met Hello Sparkle een omvangrijke influencer campagne op. Maar liefst 7 content creators, waaronder Jet van Nieuwkerk en Kim Kötter, maakten onderdeel uit van deze samenwerking. Het doel van de campagne was om de doelgroep te inspireren door o.a. te laten zien dat Iglo-producten makkelijk en veelzijdig kunnen worden bereid. Een succes bleek uit de resultaten!