De kracht van de combinatie TV & digital native

influencer
Effect op merk KPI's

Is digital native een waardevolle toevoeging op TV?

Uit ons onderzoek blijkt dat

  • Het tot extra effect op merkherinnering leidt.
  • Deze effecten het hoogst zijn als je de campagne start met TV.
  • Jongeren en bloglovers het meest positief zijn over Digital Native. Bij hen leidt het tot de meeste merkactivatie.
Download dit onderzoek

Meer weten over de kracht van de combinatie TV en digital native?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Chantal Verhage

Research Specialist

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Effect van TV spot in combinatie met branded content

Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV Spot in combinatie met Branded Content.

Impact van branded content

Dankzij continu onderzoek naar de effectiviteit van Sponsorhips kunnen we uitspraken doen over de impact van Branded Content op de belangrijkste merk-KPI’s.

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.