De kracht van device en platform

Effect op merk KPI's

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial?

Maakt het uit of je een commercial ziet op een smartphone, tablet, laptop of tv-scherm? In samenwerking met DVJ Insights en Unravel Research hebben we onderzoek gedaan.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Het synergetische effect van video-platforms

In samenwerking met Unravel Research heeft Ad Alliance onderzoek gedaan naar de synergie tussen de inzet van TV, YouTube en Videoland.

De kracht van het grote scherm

Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm? De uitkomsten van dit onderzoek lees je hier.

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.