TV groot effect voor nieuwe merken

    • De creatie van de campagne wordt zeer positief beoordeeld op brandfit en duidelijke boodschap.
    • De uitingen worden beoordeeld met een 7,1 gemiddeld. Dat is hoger dan benchmark
Effect op merk KPI's

Mooie stijging voor Snuggs door TV-campagne

De TV-campagne van Snuggs heeft geleid tot een significante stijging op:

  • Merkbekendheid (index 194)
  • Reclamebekendheid (index 278)
  • Merkoverweging en –voorkeur (index 232/219)
  • Aankoopintentie (index 185)
  • Sterk effect op imago: stijging op gebruiksgemak (+14%) en  stressvermindering (+20%)
Download dit onderzoek
Over dit onderzoek

Achtergrond

Merk: Snuggs
Product: Menstruatie-ondergoed
Campagneperiode: najaar 2023

Uitdaging

Wat is het effect van een TV-campagne voor een nieuw merk dat haar verhaal en identiteit nog moet opbouwen?

Media-inzet

TV Spot (480 GRP's)

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, wij helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Tips voor een effectieve video-campagne

Wat is de meest effectieve inzet van video-campagnes wanneer het gaat om de kracht van herhaling, platform, device en volgorde van TV en online?

Het synergetische effect van video-platforms

In hoeverre versterken TV, YouTube en Videoland elkaar als het gaat om reclame-impact?

Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties

Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.