De kracht van device en platform

Effect op merk KPI's

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial?

Maakt het uit of je een commercial ziet op een smartphone, tablet, laptop of tv-scherm? In samenwerking met DVJ Insights en Unravel Research hebben we onderzoek gedaan.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties

Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.

Waarom adverteren op SAVOD werkt voor jouw merk

In de wereld van Total Video, waar TV en Streaming (SAVOD) samenkomen, speelt SAVOD een cruciale rol in het versterken van de impact van advertenties.

TV groot effect voor nieuwe merken

Wat was de impact van de TV-campagne op belangrijke merk-kpi’s van het nieuwe merk Snuggs (menstruatie-ondergoed)?