Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Naast de effecten op de verschillende merk-KPI’s, heeft de TV-campagne ook tot een sterkere emotionele connectie met het merk geleid:
De campagne heeft bijgedragen aan een positief beeld van Figo. Mensen die in contact zijn gekomen met de campagne hebben een versterkt vertrouwen in het merk, wat de weg vrijmaakt voor toekomstige groei van het merk en een hoge betrokkenheid.
Paul Kager, Commercieel Manager van Figo, is logischerwijs blij met de resultaten:
Een zorgverzekering is wat wij aanbieden, maar dat doen wij uit liefde voor de huisdieren. Dat is waar wij voor staan. Wij willen dat alle dieren de meest optimale zorg kunnen krijgen zonder dat het baasje zich zorgen hoeft te maken over onverwachte kosten. Het is fijn om te zien dat die boodschap zo goed wordt ontvangen door onze doelgroep.
Adverteerder: Figo Pet
Product: Verzekeringen
Campagneperiode: Zomer 2024
In 2023 werd huisdierenverzekering Figo als merk gelanceerd in Nederland. Het merk moest niet alleen meer bekendheid krijgen maar ook een identiteit opbouwen.
TV- Spot campagne
Billboard campagne
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Adverteren op Videoland heeft een enorme impact gecreëerd voor de naamsbekendheid van de Tom Tom app en deze aanzienlijk verhoogd.
Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking.