Future Session: de kracht van de combinatie

Webinar

Op dinsdag 29 maart 2022 heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin Mirte van Deursen, Sr Research Consultant Ad Alliance en Tom van Bommel, Co-founder Unravel Research je meenamen in de resultaten van onze meest recente onderzoeken over de kracht van combinatie.

Ben je op zoek naar extra informatie over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native? Of kon je er niet bij zijn, maar wil je toch graag de sessie terugkijken? Op deze pagina vind je alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session: de twee onderzoeken en de terugkijklink van de kennissessie. Ook kun je het Adformatie artikel over een effectieve video-campagne hier teruglezen.

Artikel Adformatie
Downloads

Alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session

Kracht van de combinatie TV, Videoland & YouTube

Kracht van de combinatie TV & digital native

Heb je vragen over de Future Session of de onderzoeken?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties

Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.

Waarom adverteren op SAVOD werkt voor jouw merk

In de wereld van Total Video, waar TV en Streaming (SAVOD) samenkomen, speelt SAVOD een cruciale rol in het versterken van de impact van advertenties.

De kracht van het grote scherm

Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm? De uitkomsten van dit onderzoek lees je hier.