Future Session: de kracht van de combinatie

Webinar

Op dinsdag 29 maart 2022 heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin Mirte van Deursen, Sr Research Consultant Ad Alliance en Tom van Bommel, Co-founder Unravel Research je meenamen in de resultaten van onze meest recente onderzoeken over de kracht van combinatie.

Ben je op zoek naar extra informatie over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native? Of kon je er niet bij zijn, maar wil je toch graag de sessie terugkijken? Op deze pagina vind je alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session: de twee onderzoeken en de terugkijklink van de kennissessie. Ook kun je het Adformatie artikel over een effectieve video-campagne hier teruglezen.

Artikel Adformatie
Downloads

Alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session

Kracht van de combinatie TV, Videoland & YouTube

Kracht van de combinatie TV & digital native

Heb je vragen over de Future Session of de onderzoeken?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Onderzoek toont combinatiekracht van platformen in campagnes

Uit onderzoek van Albert Heijn, Memo2 en Ad Alliance blijkt dat het tonen van commercials op Videoland een effectieve aanvulling op een TV-campagne is.

Samen kijken: Een dubbele impact

Samen kijken is een krachtig fenomeen dat niet alleen de kijkervaring verbetert, maar ook de effectiviteit van advertenties verhoogt.

TV groot effect voor nieuwe merken

Wat was de impact van de TV-campagne op belangrijke merk-kpi’s van het nieuwe merk Snuggs (menstruatie-ondergoed)?