Future Session: de kracht van de combinatie

Webinar

Op dinsdag 29 maart 2022 heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin Mirte van Deursen, Sr Research Consultant Ad Alliance en Tom van Bommel, Co-founder Unravel Research je meenamen in de resultaten van onze meest recente onderzoeken over de kracht van combinatie.

Ben je op zoek naar extra informatie over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native? Of kon je er niet bij zijn, maar wil je toch graag de sessie terugkijken? Op deze pagina vind je alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session: de twee onderzoeken en de terugkijklink van de kennissessie. Ook kun je het Adformatie artikel over een effectieve video-campagne hier teruglezen.

Artikel Adformatie
Downloads

Alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session

Kracht van de combinatie TV, Videoland & YouTube

Kracht van de combinatie TV & digital native

Heb je vragen over de Future Session of de onderzoeken?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.

De kracht van device en platform

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial? Wij zochten dit voor je uit.

De kracht van het platform

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial