Zakelijke beslissers

man in overhemd
Bereiksonderzoek

Het videoportfolio van Ad Alliance heeft een hoog bereik onder zakelijke beslissers in Nederland!

Met sterke merken in ons portfolio als Nu.nl, AD, RTL Nieuws en RTL Z kun je eigenlijk niet om Ad Alliance heen als je de zakelijke beslisser met video wilt bereiken. Dit blijkt uit de gepubliceerde nieuwe bereikcijfers van het Decision Makers Survey (DMS). Dit is hét onafhankelijke jaarlijkse bereiksonderzoek onder zakelijke beslissers in Nederland.

Over RTL Z
RTL Z is het zakelijke merk met actualiteit, verdieping en vermaak voor ondernemers en carrièremakers en is ook een sterk platform voor brand partnerships met deze doelgroep. Met mogelijkheden op TV, social media, web/app én een bewezen hoge effectiviteit van sponsorcampagnes biedt RTL Z krachtige contactmogelijkheden met de zakelijke doelgroep.

 

Ad Alliance bereik zakelijke beslissers Factsheet RTL Z

Meer weten over het onderzoek naar Zakelijke beslissers?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Populariteit kortingsdagen

Hoe val je als merk op tijdens de kortingsdagen? In hoeverre maken consumenten gebruik van Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday? Bekijk ons onderzoek.

Back to school

De Back to School periode is een moment dat veel kansen biedt voor merken om op in te spelen. In ons onderzoek vind je interessante inzichten die je helpen.