Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Het leven in Nederland is in de afgelopen jaren steeds slimmer geworden. De lancering van nieuwe apparaten en de doorontwikkeling van spraak gestuurde mogelijkheden zorgen ervoor dat je hier als merk niet meer omheen kan. Dit biedt veel kansen voor marketeers en creatieven.
Dit onderzoek levert veel interessante inzichten op die resulteren in 6 praktische tips met betrekking tot smart technologieën. Binnen het onderzoek wordt de Smart Home markt in beeld gebracht onder verschillende doelgroepen. Hierbij komen de bekendheid en interesse in smarttechnologieën aan bod, alsmede de belangrijkste voor- en nadelen volgens consumenten. Ook de customer journeys voor smart-TV’s, smart huishouden en smart speakers & spraakbesturing zijn uitgewerkt: hoe laat de consument zich informeren, hoe maakt die zijn keuzes en wat zijn doorslaggevende redenen tot aankoop binnen de verschillende categorieën?
Neem contact op met ons Research team, we helpen je graag verder.
Hoe val je als merk op tijdens de kortingsdagen? In hoeverre maken consumenten gebruik van Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday? Bekijk ons onderzoek.
De Back to School periode is een moment dat veel kansen biedt voor merken om op in te spelen. In ons onderzoek vind je interessante inzichten die je helpen.