Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Wist je dat twee derde van de Nederlanders nog geen vakantie heeft geboekt voor 2023, terwijl 90% wel graag op vakantie wil? Wil je hierop inspelen? Richt je dan zowel op de man als op de vrouw, beiden geven aan een grote vinger in de pap te hebben bij het plannen van een vakantie. En vergeet ook de invloed van de kinderen op de vakantieplannen niet! Dit en nog veel meer interessante inzichten vind je terug in ons nieuwste reisonderzoek.
Via onderstaande link krijg jij antwoorden op vragen als: Heeft de inflatie invloed op onze vakantieplannen?, Wat is eigenlijk de favoriete vakantiebestemming van Nederlanders? En welke vakantiereclame spreekt ze het meest aan?
Het onderzoek is eind februari uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau Dynata.
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Hoe val je als merk op tijdens de kortingsdagen? In hoeverre maken consumenten gebruik van Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday? Bekijk ons onderzoek.
Samen met Unravel Research hebben we onderzoek gedaan naar de invloed van creatieve elementen in commercials op de impact van je campagne