Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Met sterke merken in ons portfolio als Nu.nl, AD, RTL Nieuws en RTL Z kun je eigenlijk niet om Ad Alliance heen als je de zakelijke beslisser met video wilt bereiken. Dit blijkt uit de gepubliceerde nieuwe bereikcijfers van het Decision Makers Survey (DMS). Dit is hét onafhankelijke jaarlijkse bereiksonderzoek onder zakelijke beslissers in Nederland.
Over RTL Z
RTL Z is het zakelijke merk met actualiteit, verdieping en vermaak voor ondernemers en carrièremakers en is ook een sterk platform voor brand partnerships met deze doelgroep. Met mogelijkheden op TV, social media, web/app én een bewezen hoge effectiviteit van sponsorcampagnes biedt RTL Z krachtige contactmogelijkheden met de zakelijke doelgroep.
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Creativiteit blijkt een goede manier om de effectiviteit van reclame te verhogen. Maar wat is nu precies het recept voor creativiteit?
We deden onderzoek hoe merkcampagnes in kunnen spelen op de behoeftes rond vegetarisch eten.