De Kracht van Creatie

Webinar

Benieuwd hoe je de impact van commercials met de juiste creatie kan verhogen?

Samen met neuromarketingbureau Unravel Research hebben we onderzoek gedaan naar de invloed van verschillende creatieve elementen in commercials. Hierbij kun je denken aan:

  • muziekkeuze
  • lengte
  • call-to-action
  • verhaallijn
  • het gebruik van tekst

Ook hebben we onderzocht hoe deze effecten op smartphone en het grote scherm van elkaar verschillen.
Bekijk het webinar terug waarin het onderzoek door Mirte van Deursen (Ad Alliance) en Tom van Bommel (Unravel Research) wordt toegelicht.

Lees meer over dit onderzoek in dit Adformatie artikel

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Back to school

De Back to School periode is een moment dat veel kansen biedt voor merken om op in te spelen. In ons onderzoek vind je interessante inzichten die je helpen.