Effectiviteit van advertentieproductenDe Kracht van Creatie

Benieuwd hoe de impact van commercials verhoogd kan worden? Samen met neuromarketingbureau Unravel Research hebben we onderzoek gedaan naar de invloed van verschillende creatieve elementen in commercials. Hierbij kun je denken aan:

  • muziekkeuze
  • lengte
  • call-to-action
  • verhaallijn
  • het gebruik van tekst

Ook hebben we onderzocht hoe deze effecten op smartphone en het grote scherm van elkaar verschillen.

Webinar en Adformatie artikel

Bekijk via onderstaande video het webinar terug waarin het onderzoek door Mirte van Deursen (Ad Alliance) en Tom van Bommel (Unravel Research) wordt toegelicht.

Of lees meer over het onderzoek in dit Adformatie artikel.

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Onderzoek

Future Session: de kracht van combinatie

Op dinsdag 29 maart heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin...

Onderzoek

De kracht van het grote scherm

Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop...

Onderzoek

De kracht van device en platform

Wat is de impact van adverteren op verschillende devices? Maakt het uit of je...

Meer weten over dit onderzoek?