Effectiviteit van advertentieproductenEffect van TV Spot in combinatie met Branded Content

Wat is het effect van de gecombineerde inzet van TV Spot en Branded Content? Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV Spot in combinatie met Branded Content en hebben we gekeken waar kansen liggen voor adverteerders. Zet jij Branded Content al in voor je merk, of overweeg je dat te gaan doen? Dit onderzoek geeft interessante inzichten die je wellicht verder kunnen helpen:

• Inzicht in het verschil in effect tussen TV Spot en Branded Content?
• Inzicht in de werking van de combinatie TV Spot en Branded Content?
• Inzicht in de optimale volgorde voor het verhogen van het mentale marktaandeel (het mentale marktaandeel is de mate waarin consumenten aan je merk denken in een relevante (koop)situatie)

Bekijk hieronder het webinar waarin het onderzoek door Mirte van Deursen (Ad Alliance) en Cathelijn te Koppele (Validators) wordt toegelicht of lees de conclusies en tips uit het onderzoek via de button:

Onderzoek naar het effect van TV Spot in combinatie met Branded Content.pdf (1,85 MB)

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Onderzoek
branded content,positieve beeldvorming,merkoverweging,merkvoorkeur

Impact van branded content

Branded content draagt sterk bij aan een positieve beeldvorming van het merk en realiseert...

Meer weten over dit onderzoek?