

Ad Alliance gaat advertentieverkoop SkyShowtime vertegenwoordigen in Nederland
Mediasaleshuis Ad Alliance en Paramount Global gaan samenwerken op het gebeid van de advertentieverkoop in de SAVOD-tier van SkyShowtime.
Op donderdag 26 januari jl. heeft de ACM mondeling laten weten dat er geen goedkeuring wordt verleend aan de fusie van RTL Nederland en Talpa Network. De markttest van de voorgestelde remedies heeft de zorg van de ACM niet weggenomen en dus is de fusie definitief van de baan. In het persbericht lees je meer over de achtergrond.
We hadden met de fusie met Talpa Network een sterke lokale speler willen creëren, die nog beter in staat is om te concurreren met de internationale giganten die volop actief zijn in onze markt. Zowel de kijker en de makers als onze zakelijke partners hebben baat bij een lokale mediapartij met visie en de kracht om te investeren in nieuwe mogelijkheden. Die rol zullen we nu zelfstandig als RTL en Ad Alliance vervullen.
Mediasaleshuis Ad Alliance en Paramount Global gaan samenwerken op het gebeid van de advertentieverkoop in de SAVOD-tier van SkyShowtime.
Voor de nieuwste advertentiemogelijkheden de ‘Branded Strip’ en de ‘Eye Catcher’ wordt onder de vlag van Team Early bij Ad Alliance effect-onderzoek aangeboden.