Coca-Cola x All You Need Is Love

  • De bestaande kerstcampagne van Coca Cola: Real Magic uitrollen binnen het Ad Alliance netwerk. Coca Cola wil het kerstgevoel omarmen en richt zich hierbij op volwassenen, kinderen en tieners.

    • Kick-off van de kerstcampagne bij RTL Boulevard
    • Coca Cola ident spots
    • Billboards, cromo’s en pauze ads bij the Christmas Channel in de december periode: RTL 8
    • Overlay banners bij de RTL 8 kerstfilms
    • In program bij de All You Need Is Love Kerstspecial bij RTL 4
    • 62% van de kijkers wist dat Coca Cola sponsor is van All You Need Is Love
    • De campagne heeft 2 miljoen mensen binnen de doelgroep (HHV 25-54 jaar) bereikt
    • Identspots:
      • doelstelling: 90,6 GRP
      • resultaat: 106,5 GRP
    • Overlay banners
      • doelstelling: 45,3 GRP
      • resultaat: 74 GRP

Een magische case

In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling.

Bekijk hier de casevideo waarin Marco je meeneemt in deze magische case!

Gerelateerde cases

Vinted x Eigen Huis & Tuin Lekker Leven

Vinted was op zoek naar nieuwe mogelijkheden om Nederland te triggeren om de Vinted-app te gaan gebruiken. Eerder bedachten we het concept ‘Clean out your closet’ gekoppeld aan specials van het RTL 4 programma Eigen Huis & Tuin Lekker Leven. Dit keer kreeg Ad Alliance de uitdaging om een strategie te bedenken die de huidige…

Sterke influencer campagne Heinz Tomato Ketchup Zero

Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello…

Smint x Love Island

Smint en Love Island: een natuurlijke fit! Smint wil graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar die online wel goed te bereiken zijn. Daardoor is een samenwerking ontstaan met één van de sterkste merken onder deze doelgroep, spot on in het dating umfeld, namelijk Love Island. Niet alleen Love Island is een sterk…