-
Een campagne die aansluit bij het AH kerstthema en de TVC.
-
Een branded content campagne bestaande uit korte All You Need Is Love Specials die de TVC en de bredere kerstcampagne van Albert Heijn ondersteunen.
-
- De samenwerking heeft meer dan 10 miljoen mensen bereikt
- De All You Need Is Love Kerstspecial wordt goed beoordeeld
- De sponsoring heeft er voor gezorgd dat AH nog meer werd gezien als “dé supermarkt voor de Kerst”
Kleine Kerstverhalen
Mensen samenbrengen, verrassen en vooral heel veel kerstwensen vervullen. Dat was de boodschap van Albert Heijn en All You Need Is Love tijdens de feestdagen van 2021 waarmee Nederlanders vanaf 6 december in de liefdevolle kerstsferen werden gebracht.
Omdat Nederland niet kon wachten om weer écht kerst met elkaar te vieren, zijn we direct na Sinterklaas gestart met de mini spin-offs van het bekende programma All You Need Is Love: de ‘All You Need Is Love’ Kleine Kerstverhalen. Met Albert Heijn als leverancier voor een liefdevolle kerst werden families verrast met een bijzonder samenkomen met als klap op de vuurpijl een dubbel verrassingsitem op 24 december.
Video wordt afgespeeld