Actieweek Armoedefonds bij RTL Boulevard
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen.
Een campagne die aansluit bij het AH kerstthema en de TVC.
Een branded content campagne bestaande uit korte All You Need Is Love Specials die de TVC en de bredere kerstcampagne van Albert Heijn ondersteunen.
Mensen samenbrengen, verrassen en vooral heel veel kerstwensen vervullen. Dat was de boodschap van Albert Heijn en All You Need Is Love tijdens de feestdagen van 2021 waarmee Nederlanders vanaf 6 december in de liefdevolle kerstsferen werden gebracht.
Omdat Nederland niet kon wachten om weer écht kerst met elkaar te vieren, zijn we direct na Sinterklaas gestart met de mini spin-offs van het bekende programma All You Need Is Love: de ‘All You Need Is Love’ Kleine Kerstverhalen. Met Albert Heijn als leverancier voor een liefdevolle kerst werden families verrast met een bijzonder samenkomen met als klap op de vuurpijl een dubbel verrassingsitem op 24 december.
Bekijk hier de casevideo waarin Dyonne je vertelt over deze mooie case.
Video wordt afgespeeld
Ad Alliance en het Armoedefonds slaan de handen ineen om met een RTL Boulevard actieweek zo veel mogelijk kinderen in armoede aan schoolspullen te helpen.
Smint wilde graag de jongeren bereiken die minder TV kijken, maar online wel goed te bereiken zijn.