-
- NIVEA lanceerde in juni 2024 als eerste in de markt een nieuw en uniek serum voor de doelgroep vrouwen 30-55 jaar
- Belangrijkste doelstelling: bereik en awareness creëren op de lancering van een nieuw product met de focus op educatie
-
- Inzet van vaste influencer voor Q10 NIVEA producten Pauline Wingelaar
- 360 graden campagne inclusief TV:
- Frame tip i.s.m. Pauline Wignelaar middels een TV campagne
- Branded Strip op Videoland ingehaakt op Echte Gooische Moeders titel
- Streamspots op Videoland / rondom de afleveringen van Echte Gooische Moeders
- Pauze Ads op Videoland rondom de afleveringen van Echte Gooische Moeders
- Bumper Ads op Videoland rondom de afleveringen
- In-program samenwerking Echte Gooische Moeders, te zien bij Videoland
- Licentie, waarbij gebruik wordt gemaakt van het merk binnen de Frame Tip op TV
-
Echte Gooische Moeders x NIVEA
Introductiecampagne NIVEA Q10 serum
Om extra awareness en bereik te creëren, koppelden we de Videoland Original ‘Echte Gooische Moeders’ aan unieke Videoland-producten voor de introductiecampagne van het nieuwe Q10 serum van NIVEA.