Exclusieve samenwerking NIVEA met Videoland Orignal 'Echte Gooische Moeders'

    • NIVEA lanceerde in juni 2024 als eerste in de markt een nieuw en uniek serum voor de doelgroep vrouwen 30-55 jaar
    • Belangrijkste doelstelling: bereik en awareness creëren op de lancering van een nieuw product met de focus op educatie
    • Inzet van vaste influencer voor Q10 NIVEA producten Pauline Wingelaar
    • 360 graden campagne inclusief TV:
      • Frame tip i.s.m. Pauline Wignelaar middels een TV campagne
      • Branded Strip op Videoland ingehaakt op Echte Gooische Moeders titel
      • Streamspots op Videoland / rondom de afleveringen van Echte Gooische Moeders
      • Pauze Ads op Videoland rondom de afleveringen van Echte Gooische Moeders
      • Bumper Ads op Videoland rondom de afleveringen
      • In-program samenwerking Echte Gooische Moeders, te zien bij Videoland
      • Licentie, waarbij gebruik wordt gemaakt van het merk binnen de Frame Tip op TV
  • Echte Gooische Moeders x NIVEA

Introductiecampagne NIVEA Q10 serum

Om extra awareness en bereik te creëren, koppelden we de Videoland Original ‘Echte Gooische Moeders’ aan unieke Videoland-producten voor de introductiecampagne van het nieuwe Q10 serum van NIVEA.