Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Ben je op zoek naar een creatieve uiting met veel impact op merkherinnering? Denk dan ook eens aan de inzet van een Identspot! Dit is een spot waarin jouw reclameboodschap is verweven met de vormgeving van de zender waarop het reclameblok te zien is. Deze wordt altijd uitgezonden op de 1e positie in het blok. Zo volgt een natuurlijke overgang van de zender naar jouw reclameboodschap.
Uit onderzoek blijkt:
- dat de Identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen merkherinnering.
- Ook scoort deze uiting hoog op creativiteit.
Zie hieronder de resultaten van het onderzoek in 2022 en het onderzoek in 2021. En bekijk de video van een Identspot.
Video wordt afgespeeld
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en dat leidt tot een hogere brandimpact en minder irriatie.
Dankzij continue onderzoek naar de effectiviteit van Billboarding kunnen we uitspraken doen over de impact van Billboarding op de belangrijkste merk-KPI’s.