Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV spot in combinatie met branded content en hebben we gekeken waar kansen liggen voor adverteerders. Zet jij branded content al in voor je merk, of overweeg je dat te gaan doen? Dit onderzoek geeft interessante inzichten die je wellicht verder kunnen helpen:
- Inzicht in het verschil in effect tussen TV spot en branded content?
- Inzicht in de werking van de combinatie TV spot en branded content?
- Inzicht in de optimale volgorde voor het verhogen van het mentale marktaandeel (het mentale marktaandeel is de mate waarin consumenten aan je merk denken in een relevante (koop)situatie)
Bekijk het webinar waarin het onderzoek door Mirte van Deursen (Ad Alliance) en Cathelijn te Koppele (Validators) wordt toegelicht of lees de conclusies en tips uit het onderzoek.
Video wordt afgespeeld
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Dankzij continu onderzoek naar de effectiviteit van Sponsorhips kunnen we uitspraken doen over de impact van Branded Content op de belangrijkste merk-KPI’s.
Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en dat leidt tot een hogere brandimpact en minder irriatie.