RTL Z bereikt betrokken kijker

man in overhemd

Ad Alliance heeft diverse sponsoreffectmetingen voor branded RTL Z programma’s uitgevoerd. Hieruit bleek o.a. dat RTL Z zeer effectief is in het bereiken van een betrokken kijkersgroep. Benieuwd naar alle resultaten en weten welke effecten zichtbaar zijn voor sponsoren?

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Impact van frame-split advertising

Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en dat leidt tot een hogere brandimpact en minder irriatie.

Effect van TV spot in combinatie met branded content

Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV Spot in combinatie met Branded Content.

Ondertiteling van commercials

Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief! Ad Alliance adviseert daarom standaard ondertiteling van commercials.