Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Op dinsdag 29 maart 2022 heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin Mirte van Deursen, Sr Research Consultant Ad Alliance en Tom van Bommel, Co-founder Unravel Research je meenamen in de resultaten van onze meest recente onderzoeken over de kracht van combinatie.
Ben je op zoek naar extra informatie over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native? Of kon je er niet bij zijn, maar wil je toch graag de sessie terugkijken? Op deze pagina vind je alle documenten rondom de Ad Alliance Future Session: de twee onderzoeken en de terugkijklink van de kennissessie. Ook kun je het Adformatie artikel over een effectieve video-campagne hier teruglezen.
Video wordt afgespeeld
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Uit onderzoek van Albert Heijn, Memo2 en Ad Alliance blijkt dat het tonen van commercials op Videoland een effectieve aanvulling op een TV-campagne is.
Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.